Μια κάπως αμφιλεγόμενη τάση στο dating φαίνεται να έχει αρχίσει να εξαπλώνεται στα ενδεχομένως πιο βαρετά μέρη του κόσμου ολόκληρου: τα σούπερ μάρκετ. Οι πελάτες (και συγκεκριμένα οι παντρεμένοι πελάτες) στρέφονται στις κόκκινες πιπεριές για να σηματοδοτήσουν ότι ψάχνουν σχέση. Ναι, παράλληλη με την επίσημη. Μετά την τάση με τον ανανά για τους singles, φαίνεται πως και οι παντρεμένοι αποφάσισαν να αποδείξουν πως «έχουν ψυχή». Ίσως κακό αστειάκι. Προχωράμε.
Μετά την τάση με τον ανανά για τους single, μια νέα έρχεται να εκθέσει παντρεμένα άτομα που ψάχνουν εραστές και ερωμένες στα σούπερ μάρκετ.